wachtwoord voor toegang - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Robin&Linda - WaarBenJij.nu wachtwoord voor toegang - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Robin&Linda - WaarBenJij.nu

wachtwoord voor toegang

Blijf op de hoogte en volg Robin&Linda

03 September 2014 | Nederland, Zwolle

Hier en daar krijgen wij te horen dat er om een wachtwoord gevraagd wordt wanneer je op de link in de email klikt.
Dit wachtwoord voor bezoekers is: "zwolle"

• 04 September 2014 - 12:43

Whacker:

Have silly fun you two........

• 04 September 2014 - 15:42

Johan:

Hallo dan,

Ik zeg veel plezier.

Geniet met en van elkaar en pas goed op jezelf en elkaar.

• 04 September 2014 - 19:02

Hemmo:

Het komt nou verdacht dichtbij mensen. Heel veel plezier gewenst samen. En take care of course.

• 04 September 2014 - 22:39

Rein Eva Peet:

He Linda en Robin,

Ook vanuit Deventer een goede reis gewenst en heel veel plezier en geniet er samen van...
    Fly like an Eagel, haha.

• 05 September 2014 - 21:31

Gul:

Linnie en Robin!

Heel veel pleziertjes in USA!! Ben heeel benieuwd naar jullie verhalen en foto's!!

Tot snel!!!

• 06 September 2014 - 21:11

Peter & Suus:

Hallo vakantiegangers,

Heel veel plezier! We zijn benieuwd naar jullie verhalen!

Groetjes Peter & Suus

• 07 September 2014 - 12:55

Bennie:

Hoi Linda en Robin, jullie vlucht helemaal gevolgd via flightaware en gezien dat jullie volgens planning zijn geland. Even rustig aan en dan volop genieten van jullie prachtige reis. We zijn benieuwd naar jullie belevenissen. Hotel in Los Angeles schijnt al goed te zijn (15e etage, pffffffff). Maar naar ik hoorde een prachtig uitzicht op de landende vliegtuigen. Jaloers hoor.groetjes Pa Bennie

• 07 September 2014 - 16:03

René:

Hey wereldreizigers, hoe is het in de Ustated Nights? Goede vlucht en 1ste nacht gehad? XXX