Het is bijna zover! - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Robin&Linda - WaarBenJij.nu Het is bijna zover! - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Robin&Linda - WaarBenJij.nu

Het is bijna zover!

Door: Robin&Linda

Blijf op de hoogte en volg Robin&Linda

02 September 2015 | Nederland, Zwolle

Even een test-blogje om te kijken of iedereen deze kan lezen.

Over een paar dagen is het zover!
Aanstaande maandag zullen wij vertrekken naar Washington voor de start van onze roadtrip.
We vliegen om 13uur en zullen rond 21.30u NL-tijd landen in the USA. In Washington (en de rest van ons roadtrip-gebied) is het 6uur vroeger dan in Nederland.
Via deze site kunnen jullie onze reis volgen. Er volgt telkens een mail als er een nieuwe blog op staat.
Mocht je ons toch niet willen volgen en dus geen mail willen ontvangen, laat het dan even weten via een mailtje naar linda_lemstra@hotmail.com. Dan halen we het e-mailadres uit de mailinglijst.
Wij gaan nog even onze laatste uren druk aan het werk en dan onze koffers pakken!

Groetjes Robin & Linda

• 02 September 2015 - 23:42

Hemmo:

Wat een vraag Linda! Natuurlijk wil ik jullie avonturen weer volgen. Ik zie er zelfs naar uit om de sfeerverslagen te lezen en jullie foto's te bekijken. Dan is het weer net of ik erbij ben. Ik zie het maar als een goedkope extra vakantie voor mij! Geweldig toch?

Een veilige reis en een superfijne vakantie toegewenst.

• 03 September 2015 - 08:10

Joop & Antje:

Alvast een goede vlucht toegewenst en jullie maken een hele mooie reis, ga genieten!
    Groet uut Kamp'n!

• 03 September 2015 - 10:56

Diana:

Hoi!
    Heel veel plezier en een goede veilige trip naar the USA!
    De vraag of jullie zin hebben, lijkt mij hier overbodig. Have fun! We hopen jullie weer te volgen.
    ByeBye!

• 03 September 2015 - 12:35

De Grassies:

Succes met pakken en heel veel plezier toegewenst!!!
    Groetjes de Grassies.

• 03 September 2015 - 13:04

Bennie:

Succes met het pakken en neem rustig afscheid van Boj, wij zullen hem met open armen ontvangen en 3 weken lang verwennen.
    We zien jullie nog wel voor het vertrek.
    groetjes, Bennie

• 03 September 2015 - 15:08

Mei:

Wens jullie een mooie vakantie en een fijne vlucht! :-)

• 04 September 2015 - 09:11

De Vriesjes:

Hoi allebei,

Wij kijken nu al uit naar jullie verhalen en mooie foto`s...
    Wij wensen jullie alvast een hele goede reis toe en geniet van alles wat jullie gaan meemaken!!!
    En Linda... je weet het he, als je bovenin het Vrijheidsbeeld bent... denk dan even aan mij, hihihhi...

Liefs en groetjes vanuit Deventer

XXX Eva Rein Peet

• 07 September 2015 - 07:08

Peter & Susan:

Heel veel plezier! We zijn benieuw naar jullie verhalen en foto's!

• 07 September 2015 - 12:28

Rene :

Lieve zus en Robin,

Ik wens jullie een relaxte reis en wederom een fantastische indrukwekkende vakantie toe! Natuurlijk kijk ik ook weer uit naar al jullie belevenissen, foto's en gekke verhalen. Veel sterkte met al dat junkfood ;-). En doe Barack de groeten van mij! Tot over 3 weken!

XXX René