Dag 11; Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Robin&Linda - WaarBenJij.nu Dag 11; Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Robin&Linda - WaarBenJij.nu

Dag 11; Las Vegas

Blijf op de hoogte en volg Robin&Linda

17 September 2014 | Verenigde Staten, Las Vegas

Deze morgen zijn we een beetje op tijd opgestaan.
We zijn in het hotel gaan ontbijten. Ze hebben een ontbijtbuffet waar je tegen een vast bedrag zo vaak kunt opscheppen als je wilt.
Hierna hebben we de auto gepakt en zijn we richting 'Pawn Stars' gereden. Dat is een pandjeshuis, bekend van televisie. Kijken we thuis wel vaak naar. Daar aangekomen stond er een behoorlijke rij mensen te wachten om naar binnen te mogen. Gelukkig ging het verloop snel, dus waren we met zo'n 10min binnen. Mocht ook wel want het was weer eens ongelovelijk warm in Las Vegas; 108 graden Fahrenheit, ruim 42 graden Celsius. Toen we in de wachtrij stonden kregen we wel enige verkoeling, want hier in de USA hebben ze wel iets geweldigs uitgevonden. Op meerdere plaatsen aan gebouwen, en zelfs in de supermarkt boven het groente en fuit hebben ze buizen aangebracht die nevel sprayen. Echt lekker verkoelend! Mag hier ook wel..
Binnen aangekomen waren helaas de 4 hoofdrolspelers van de serie niet aanwezig. Die zullen die toeristen ook wel een keer gezien hebben waarschijnlijk. Wel jammer, maar ook wel leuk om een keer echt op de plek zelf te zijn geweest. Robin heeft nog een grappig t-shirt gekocht daar. Hierna zijn we weer in de auto gestapt, die god zij dank een keer in de schaduw stond en zijn we richting een outletcenter in de buurt gereden. Helaas weinig succes daar. Robin zag wel mooie schoenen, maar helaas niet meer in zijn maat. Misschien morgen meer succes bij het andere outletcenter.
Op de terugweg naar het hotel zijn we nog even gestopt bij HET Las Vegas welcome sign. Het was er best druk, er waren namelijk meerdere bruidsparen + toeristen die er graag mee op de foto wilden. Na eventjes geduld te hebben gehad zijn we ook met het sign op de foto geweest. Weer een stukje toeristisch Las Vegas voor in het fotoboek ;-)

Het liep al tegen eind van de middag aan toen we weer in het hotel aankwamen.
'S avonds zijn we weer gaan eten bij de Italiaan hier (Buca di Beppo), waar we gisteren ook zijn wezen eten. Het was namelijk zo lekker! Ook deze keer was het eten lekker. Na het eten zijn we nog beneden gaan 'gokken'.
Nog een etage lager waren ook nog wat leuke spelletjes, zoals ringetjes om flessenhalsen gooien e.d.
Na een uurtje zijn de The Strip opgelopen om naar de Bellagio fonteinen te gaan kijken. Een hele mooie show met water en licht. Maar juist vanavond moest er een flinke wind opsteken zodat ze de shows afgelast hadden. We hebben wel even afgewacht, maar telkens kwam het bericht dat de eerstvolgende show niet door zou gaan. Jammer, misschien morgen nog een kans. We zijn maar weer terug gelopen naar ons hotel waar we toch nog even gezellig roulette gingen spelen met een drankje erbij. Het ging een beetje met ups en downs, maar we zijn toch weggegaan met een beetje winst. Met toch dat beetje winst op zak zijn we naar onze kamer gegaan, na zo'n erg warme dag zijn we ook wel moe geworden.

• 17 September 2014 - 20:30

Eva Rein Peet:

Hello allebei,

Wat een leuke foto`s weer...
    Hee Lin, wat dacht je: niet naar New York maar wel even met deze mini "Vrijheidsbeeld" op de foto, hihi...Toch effe de sfeer geproefd, gaaf joh.
    Wat jammer van de Bellagio fontijnen idd, hopelijk morgen nog een kans voor jullie!!
    En balen dat de hoofdrolspelers niet aanwezig waren v Pawnstars maar jullie kunnen nu wel zeggen dat jullie er zelf zijn geweest.
    Wat een hitte trouwens, pffff erg hottie daar dus!

We zijn weer benieuwd naar jullie volgende belevenissen...

Enjoy en lots of fun together.

Liefs, xxx

Eva Rein Peet