Dag 10; Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Robin&Linda - WaarBenJij.nu Dag 10; Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Robin&Linda - WaarBenJij.nu

Dag 10; Las Vegas

Blijf op de hoogte en volg Robin&Linda

16 September 2014 | Verenigde Staten, Las Vegas

What happens in Vegas, stays in Vegas! Dat is toch de bekende spreuk?

We kunnen het jullie natuurlijk niet aan doen om 4 dagen niets te laten horen van ons, dus vooruit maar weer...

Vanmorgen hebben we even lekker een beetje uitgeslapen. Hierna zijn de the Strip opgegaan om ergens te ontbijten.
We kwamen buiten en het was stikheet! Jeetje mina zeg... Letterlijk alsof je in een warme föhn liep.
Ergens makkelijk ontbijt vinden, ho maar. We dachten dat het wel makkelijk was, maar nee.
Toen we eindelijk bij een tent kwamen die (duur) ontbijt aanbod was het ook al te laat om te ontbijten bij ze, dus keken we verder. Uiteindelijk heeft Linda bij een soort supermarkt/drogist in een een broodje kunnen halen. Robin uiteindelijk in ons hotel zelf waar ze wel vegetarische keus hadden. Ook ging Robin nog even aan de roulette zitten met goed gevolg! Hij had zijn inzet uiteindelijk 5x groter terug!

Toen we terugkwamen op de kamer lag er een briefje voor ons. Gisteravond checkten we namelijk in om 18uur en was het bed onopgemaakt, kaal. Wij hadden gelijk gebeld om het door te geven. Ze zouden z.s.m. komen. 22uur kwamen we terug, niets veranderd en hebben we weer gebeld. 23uur, niemand nog geweest. Toen is Linda naar de receptie gelopen, er zou z.s.m iemand langskomen. Tegen 24uur kwam er eindelijk iemand langs, binnen 5minuten was het bed strak opgemaakt. De brief was om excuses te maken + 2 chocolaatjes om ons gerust te stellen en nog verder vet te mesten. Wel attent van ze.
In de middag zijn we nog eventjes een dutje gaan doen. Dat eventjes duurde echter iets langer waardoor we tegen etenstijd pas wakker werden. Dan hadden we het blijkbaar ook wel nodig haha.

Vandaag hebben we niet echt veel ondernomen, lekker een rustig dagje gehad. Het is dus niet zo'n goed idee om overdag op the strip te gaan wandelen! Wat een hitte..

In de avond zijn we wezen eten bij een italiaans restaurant hier in het hotel zelf. Het was behoorlijk druk, dus moesten we 20minuten wachten op een plekje.
Je kreeg een 'eigen' ober toegewezen bij de tafel en wij hadden echt de leukste ober van het restaurant. Haha hij was zo gay als het maar kan, maar echt op een hele grappige en vriendelijke manier.
Het eten was je daar besteld krijg je als ' family size'. Je eet dus met z'n 2en van een gerecht.
Als voorgerecht hebben we knoflook stokbrood besteld. Nou, als daar geen heel netje knoflook in verwerkt zat! Als we straks in Nederland weer aankomen ruik je het waarschijnlijk nog. Maar, het was heel erg lekker. Als hoofdgerecht hadden we gekozen voor 'baked pasta'. Dit is dan van boven nog gegrild zegmaar. Was erg lekker! Om toch een beetje groente binnen te krijgen hadden we als side dish gekruide broccoliroosjes genomen. Ook erg lekker, niet van dat slappe doorweekte, maar lekker knapperig. De toetjes zagen er ook heerlijk uit, maar we zaten zoooo vol!
Oja, wat ook erg grappig was; als je jarig was vandaag en dat kregen decobers te horen werd er heel hard door het hotel geschreeuwd: Today it's (name) birthday!! En vervokgens zongen ze een apart verjaardagsliedje en volgde er applaus. Tijdens ons etentje gebeurde dit 3x. Of ze allemaal jarig waren? Misschien vonden ze het liedje wel heel leuk haha.

We zijn na het eten maar doorgerold naar het casino waar we nog even roulette hebben gespeeld. Niet aan een tafel, maar aan een computer. De roulette zelf is wel echt en draait voor je op de tafel. Het was helaas niet zo succesvol vanavond, maar wel leuk om gespeeld te hebben.
Hierna was het ook al 23uur en zijn we richting kamer gegaan.

Morgen gaan we wel wat dingetjes doen/bezichtigen, dus dan ook weer wat meer foto's! ;-)

• 16 September 2014 - 08:59

Monique Zomerdijk:

Wat super gaaf om zo jullie belevenissen te lezen. Ik wordt best wel een beetje jaloers

• 16 September 2014 - 20:00

Bennie:

Hoi Linda en Robin,
    Hartstikke leuk hoor om elke keer jullie belevenissen op deze manier mee te mogen maken.
    We hopen dat de rest van jullie programma ook zo succesvol verloopt.
    Eerst nog maar een paar dagen van Las Vegas genieten.
    Leuke dagen verder en we blijven jullie volgen.
    Liefs van Pa en Ma Visscher